Guetta time !

Hello !
Japp sitter på rummet och stör mig på att lillasyster inte kan gå härifrån ... hon sitter på sin säng och "läser" sina böcker, hade hon läst på riktigt hade jag nog inte stört mig så mycket men nu sitter hon mest och bara kollar på bilderna och sitter där och kollar hit då och då för att se om jag lägger märke till henne ... det stör mig STORT !
Plus att jag är så trött, skulle jag slå på en film eller CM nu så skulle jag somna på en gång, men det går ju inte heller, för då kommer man vakna någon gång mitt i natten och bara "hello day" ... nej taaaack !
Varför denna trötthet ... jo jag har två sjukt bra förklaringar.
  1. Har varit sjuk i en vecka och inte varit i skolan och första dagen tillbaka till skolan, en heldag liksom och jag är sjukt trött
  2. Novak Djokovic spelade final under natten till idag.
Jag orkade inte riktigt följa matchen på tvn men jag satt vid Eurosport och följde updaten, mellan CM.
Haha, jag är lite smått beroende ... (aa)
Nej nu ska jag ha upp några bra låtar, klubbarna borde spela dessa, klubbarna i stan borde ta hjälp av mig när det kommer till musik ... haha nej då xD
Idag blir det David Guetta ... just för att han är HELT JÄVLA AWESOME !!!   HÖRS !
Den här är awesome! Men den under är så jävla skön, seriöst början av låten ... You have to LOVE IT !

&
Dock skulle jag ha haft upp Titanium med Sia & David Guetta också, men det orkar jag inte ... men jag tror knappt att någon har missat den låten, isf fy skäms !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0