Movies all day long!

Heeej igeeen !
Så vad jag känner mig lat idag, haha jag borde så sitta och göra klart min uppgift i religionen men det är inte så lätt när man för det första inte kan ett skit om området och för det andra så fort man börjar läsa om det och försöker hitta en simpel förklaring till vad problemet är så kommer det milijoner olika anlednignar och man bara men snälla !
Men det ska man snaaaart ta tag i, har ca en sida kanske lite mera, så om jag kan få till en sida till eller till och med två så skulle det sitta perfekt!
Vi får se vart detta tar vägen.
Morgonen och överhuvudtaget dagen har spenderats vid datorn, där det har spelats film ... haha,
Såg precis klart på "Welcome to the Rileys" som är en sjukt bra film, diggade den verkligen så thats a keeper! Haha. Sen har jag under året hört att det skulle komma ut en ny Nalle Puh film och jag som växte upp med Nalle Puh så som många andra har gjort va tvungen att kolla in den men det visade sig att den filmen typ redan finns, eller jag kände i vilket fall igen den, Ior har tappat svansen och resten av gänget ska försöka hitta en ny svans. Men den var söt ändå. Haha.
Nu blir det antagligen lite Criminal Minds eller om man ska unna det sig efter att man har gjort klart religionen ... låter som en mkt bra idé annars kommer jag aldrig komma vidare :P haha, och så ska man nog ta och se "Red Riding Hood"


Det finns så många filmer som jag vill se men ingen aning om vart man ska börja! haha, loooove movies !  Nu försöker vi göra lite nytta med läxor sen fortsätter filmdagen ! :D haha, helt borta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0