Serier & filmer!

Heeeeellllluuuu !!!
Japp, då ska man se.
Jag upptäckte nyss att om jag inte hade börjat kolla på massa andra serier under mitt Kolla-Klart-Alla-Säsonger-Av-Criminal-Minds marathon så skulle jag inte vara fast i säsong 3 utan säkert uppe i säsong 5 just nu vilket betyder att jag lätt skulle kunna ha sett klart de sista avsnitten fram till mitten av säsong 6 på typ max tre dagar ... vilket ABSOLUT inte har hänt, utan jag har fastnat för både Rome och Spartacus Blood and Sand vilka i sig är två AWESOME serier men jag vill ju se klart Criminal Minds för imorgon börjar nya säsongen bitches !
Fyfaaaaaan vad jag har längtat !
I LOVE CM !
Men icke det finns så många bra serier som jag sagt att jag ska se men det blir inte av och så, som tur är så är verken Rome eller Spartacus Blood and Sand långa, liksom inte så många avsnitt i varje säsong, och det finns bara två säsonger av varje ... jag måste verkligen skaffa mig ett liv upptäckte jag nyss!
HAHAHA !
Nej men jag ska väl ta och göra något vettigt, förutom Criminal Minds vill säga ... jo göra klart min uppgift som ska in imorgon! Låter som en plaaaaaaaan !
Oooh! kom just på att jag måste se Rise of the Planet of the Apes med snygge Tom Felton och James Franco ofc ! Vilket påminner mig om att folk MÅSTE se 127 Hours med James Franco, filmen är awesome! Så värt att lägga ner 1½ timme på att se den filmen!
HÖRS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0